Allt är klart nu!

Åh gud va jag e glad just nu.! Lisa fick ta ledigt och vi kommer åka till Sthlm på torsdag! Sthlm borde akta sej för snart kommer vi xD Men annars så har jag verkligen inte ett piss att göra. Ni undrar säkert då varför jag ens över huvudtaget bloggar men alla har väl tråkigt någongång! Och jag e ju superglad till 100%! så, why not liksom?!


Ne, nu får jag la ta och sätta mig vid tv:n lite, dom andra tränar men det är så kallt i hallen och jag fyser som en istapp och kan ju inte precis göra något speciellt för att bli varm heller ^^ Men tv:n duger bara bra!


Slänger in en gammal bild som ni kan få njuta av ;) 
Vi hörs, Kramar Natalie


Nej, jag är inget hammarbyfan, utan för mig finns
Djurgården i mitt hjärta när det gäller allsvenskan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0