God morgon

Gud va trött jag blir på mig själv. Jag åkte inte till gbg imorse för att dom skulle ha prov i något jag inte har varit med, så då kan jag lika bra jobba hemma med andra uppgifter istället!:) Men jag var faktiskt uppe klockan 04.45 och började platta håret sen vänta jag till mamma gick upp vid vid 05.15för hon bärjar jobba vid 05.30 och då sa jag att dom skulle ha prov och att det är lika bra att jag bara drar till Lovene på en gång, Puh.. Lite långtinlägg men jag hoppas ni orkar läsa ^^


Idag den 2 December skriver jag:

 Jag skulle jag vilja anordna ett party med tema 50-60-tal. Med sån musik och likadana kläder som dom hade.^^
Skulle egentligen ha fixat detta under detta år men bröt ju foten och det är inte så kul att inte kunna skaka loss xD


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0