Godmorgon Torsdag!

Godmorgon, hoppas ni har sovit gott! :) Själv har ajg sovit super och legat och snoozat sen 08.30 tills 09.30 då mamma ringde och jag klev upp. Har precis plattat klart mitt hår och när jag väl har börjat göra det kan jag inte snyga iväg till datan för att skriva ngt inlägg utan jag MÅSTE verkligen platta klart allt på en gång:)
Annars idag så åker jag till Stockholm och kommer fan nog inte ha tillgång till data, även fast jag verkligen måste detta, har ju lite skolarbete och göra.. Vi får se hur det blir med det.^^ Jag lovar att jag ska ta medmig kameran iaf om jag nu hittar den och ta en massvis med kort xD

Hör av mig innan jag åker, Kramar Natalie


Käka kalaspuffar till frukost, fan va gott de e ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0