Grattis! ^^

Grattis pappa på födelsedagen och grattis Nataliepå namnsdagen! Har v arit idag hos min pappa och ätit lite tårta, kollade även på video från när jag och mina syskon var små. haha Fan va roligt det var.!

MIn äldsta bror när dom vi var på semester så var han med i en barnklubb typ och så skulle man presentera sej och han bara:  Hej jag heter Patrik Jacobsson är sex år och kommer ifrån Tyskland! haha det var verkligen ngt man skrattade åt!

Helt sjukt hur rolig man kan ha varit när man va liten. Aja.. imorogn så blir det Stockholm och jag hoppas jag hinner slänga in ett inlägg innan vi åker,sängen är enligt mig väldigt skön! ^^

Hörs imorgon, KramKalas

Slänger in en bra låt enligt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0