Gud vad jag längtar!

Muff! Jag är så uttåkad och längtar som en gorilla till Sälen, den 21 December far vi iväg och jag hoppas till 10 000 000% att jag inte har min ortos (gipset) då! hur kul skulle det annars vara att dra iväg till fjällen när det enda man kan göra är att stå och kolla på alla andra som åker skidor/sowboard, Nee det funkar verkligen inte. Sen så vill jag även ha högklackat på julafton. Jag e ju så mini kort ^^

Nu är iaf tågbiljetterna bokade, som dom tydligen inte var igår det blev väl inte den bästa tiden att åka hem på söndag men det e fanimej svårt att få platser på en söndag, så vi åker hem redan klockan 11.07.!
Men det duger bra, vi har ju hela fredagen och lördagen på oss att hitta på ngt kul!! :)

ne nu väntar jag på min bror som ska hämta mig, jag akn liskom inte göra ngt eftersom min bok "Sandor Slash Ida" är hemma som jag ska skriva om och jag har kört styrka och nu tar jag ledigt, jag tror dom kommer bli lite sura men det skiter jag i. Har ju ffs inget att göra liksom! Aja, jag ska inte klaga mer.. xD

Bokomslag för boken Sandor Slash Ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0