Man kan inte ge upp!

Efter allt som jag har gått igenom nu så kan jag verkligen inte ge upp allt.. Jag hade ändå börjat ta tag i mitt liv och att släppa detta vore att ge upp!


Den 7 December är en av dom värsta dagarna i mitt liv, och jag lovar er jag har haft ett antal dåliga.

Min Morfar gick bort, och jag lovar er att jag kollapsade med allt. Jag tänkte; att nu behöver jag inte göra ngt. kan skita i allt men nu så vet jag vad morfar vill!  Han var min bästa vän och allt jag gör är för han! Att han betydde så mkt för mig har många svårt att förstå. Så nu har jag bestämt mig för att ta upp bloggen igen och bli stark!



Det glada hjärtat lever längst // William Shakespeare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0