Ne usch, dags att sova!

Nu tror jag att jag måstesova, ska upp tidigt eftersom det är dags att dra till gbg och plugga.."/ inget jag ser fram emot precis.. Men sen bär det av till skolan i Lovene och det känns lite onödigt att åka dit eftersom jag måste hem på Onsdag igen för i helgen blir det Stockholm med Lisa, fy fasiken va sjukt kul vi ska ha! haha :) Ska ta hand om mina ursöta kusiner Nicholas och Tim och spela Buzz hur mycket som helst tror jag! HiHi^^ Nu ska jag kila vidare till rummet och packa, och sedan sova, Jag går upp hmm.. Låt se.. Jag tror typ vid halv 5 eller ngt..xD

Hoppas ni har haft en bra dag, Pussis


Måste bara påpeka att jag längtar till Sälen som ett svin ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0