Det var ett tag sen

Nu känns det som att de var ett tag sen jag skrev ngt i bloggen
men ärligt så har det väl inte hänt ngt speciellt. Har umgåtts med
kompisar och bara firat påsk med släkten från Stockholm, festat och
Träffat Patriks släkt iaf en del av den :) och sen bara vart med Sötnos.

Annars i veckan så sov Patrik hos mej i söndags och måndags sen sov jag
hos honom i natt men har sovit hur dåligt som helst pga av min jävla fot.
och Patrik sa igår att de va ett tag sen jag skrev i bloggen så jag tänkte att
då kanske det är dags att uppdatera er med vad som har hänt ^^

Har även varit på röntgen där det vart magnetröntgen så jag bara väntar på
svar nu och hoppas det går att fixa för jag saknar verkligen trampolin hur mkt som helst!!

Ska försöka skriva lite oftare, Ha det bäst Kramar Natalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0