Guten Tag

Har varit vaken sen halv åtta imorse och är på bra humör idag!
Jag var hos tandläkaren idag och hon gojrde så jag börja blöda den
människan! Tryckte in saker mellan tänderna på mej, dom borde va lite
försiktiga så folk vågar gå dit igen tycker jag xD men annars så gick det juh bra ;)
Följde med mamma sen till hennes jobb och va där till typ 11, 12 kommer inte ihåg
när jag gick hem och leta efter pappas kamera och även för att börja plocka i rummet lite!

Det är bestämt nu att jag och Louise ska fixa både mitt och hennes rum på påsklovet
vi har 4 dagar på oss tills släkten kommer och det ska vi lätt fixa,
får se till så Emelie kanske hjälper till.
Vi ska ju ut och gå varje morgon och simma två eller tre gånger den veckan
men vi ska hålla på länge på kvällarna har vi bestämt xD
tror det kan bli super kul, måste nog börja rensa nu för att hinna.
Patrik jobbar idag så hinner inte träffa honom, så får rensa ut mkt idag så jag
kan träffa sötnosen imorgon. :)

Kramar Natalie ♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0