Lördag

Hallå, idag är det lördag och tror det blir en ganska så lugn dag skulle jag tro.
Igår så va jag på fest hos Strömberg och va innan med Ida och sov sen hos sötnos.
Imorse så vakna jag vid halv åtta med solen i ögonen en plats på typ en halv meter att ligga på
tack vare att Palle blir som en gorilla när han sover och tar upp hela sängen och jag kunde
verkligen inte somna om, It sucks!! Så taskig som jag var gick jag hem för jag behövde verkligen äta
och lämnade patrik utan att säga till, ni anar inte hur söt han e när han sover ^^

Annars idag så har jag ingen aning om vad som händer, har plockat ut mitt rum ganska
så mkt så egentligen är det bara sängen och skrivbordet som ska ut, sen kan jag och
Louise och Emelie måla,måla,måla!!! :) Längtar sjukt mkt ^^

Hör av mej senare, Hugs Natalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0