Torsdag

Hallå där, har duschat precis och ska nu bara vänta på att mitt fluff till hår ska torka ^^
sen ska jag platta det om jag ska göra ngt idag, annars får håret vila från plattången idag :)
Annars idag så har jag absolut itne gjort mycket. Patrik sov hos mig inatt och vi började
kolla på en film så var så tråkig så vi stängde av filmen och sov istället
och nu på morgonen så har vi inte gjort så mycket, gick upp runt.. Hmm.. 12 kanske eller ngt
och käka samt kolla på tv lite,vi började kolla på Bubbel Boy men trexten cpa så jag orkade inte längre
och sen har vi inte gjort så mkt, myst bara typ tills han skulle hem och jag verkligen
var tvungen att hoppa in i duschen! :)

Annars så vill jag verkligen bli blond igen!!! Ska höra om det kanske finns ngn
tid hos frissan imorgon eller så kanske emelie får fixa det om hon e ledig. :)

Vet inte vad som händer idag men vi hörs senare iaf.

Kramar Natalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0