24/2-09

God morgon gott folk, hoppas ni har sovit gott för det har jag, nästan för gott för att orka kliva upp i sängen.
Idag är det två månader sen julafton va, märkte det när jag skrev datumet, lite roligt sådär.
Killarna är i Göteborg och pluggar så jag är typ ensam på campen känns det som men det är härligt.
Iofs så är det lite människor som praoar här och även fyra killar
tror jag från Gävle som är här för att cykla. ^^,

Idag ska jag in till Lidköping, till min kompis och sova där, få sjutton va skönt det ska bli. :)
vi ska väl ta en runda på stan oxå sen hem till henne och bara chilla..
hon har internet så jag slänger in ett inlägg från henne senare. =)

Och för er som inte vet så är det ju semledagen idag!
Slår vad om att jag säkert kommer ta en Semla med Roberta sen
men jag måste säga att jag verkligen inte är sugen på det..

Haha hoppas ni iaf är sugna, tar en semla och mår ruskigt bra efter det xD










Puss och Kram Natalie




För en bra start på dagen, kolla in denna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0