25 Februari 2009

God morgon allihopa! :)
Är nu tillbaka på skolan igen och ska snart gå ner till hallen
för att träna om jag inte blir fast vid pluggandet.
Gick upp vid tjugo över sju idag så är helt slut nu
egentligen men var tvungen om jag skulle hinna platta mitt hår
som stod åt alla håll. :) Roberta skulle till KSS i Skövde så hennes
 mamma körde mej till resecentrum så jag slapp
gå dit iaf, det är en bit och kom i perfekt tid till bussen,
slapp och vänta ute när det är så kallt.

Ska sen vid halv fyra in till Lidköping igen till sjukgymnast där.
Det var någon speciell som tar hand om idrottare som måste komma igång så
fort som möjligt som dom i Skara inte förstår och
ger mej jävla tönt övningar som knappt hjälper.! -.-
Skaras sjukgymnastik in my ass heller!!

men vi hörs senare, ska studera lite nu, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0