26 Februari 2009

God morgon och hoppas ni sovit gott.
Jag är uppe ovanligt tidigt för att vara mej och ska snart
äta frukost för att sen dra vidare till Gbg. Har hur ont i foten som helst och
ska ringa sjukgymnasten och boka om min tid för han sa att
om det gör ont idag så ska jag ringa och boka ny tid...
Hur fan ska jag klara mig i Gbg med denna fot?
Hoppas verkligen det går över snabbt om jag börjar att gå mkt på den.

Ska ha NationellaProv i engelska idag, det är läsning som gäller och jag
är hur jävla nervös som helst, har fan inte läst engelska på 1½ år och ska nu ha
prov med människor jag aldrig träffat.. Undra hur det kommer gå.

Aja, får hoppas på det bästa och hoppas ni andra lyckas hur bra som helst med dagen.
Vi hörs nog lite senare Pussar och Kramar Natalie


Ge mig en chans att gå vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0