Dags igen!

Yes jag är på skolan igen och det innebär att jag har tillgång till internet igen,
vet inte när jag skrev sist men det var nog nån vecka sen och säkert inte ngt intresant. ^^
annars är det väl inte ngt intressant som har hänt. I helgen kom mormor, Robban och Sabina ner från
Stockholm och visst det var kul. I torsdags var jag hos patrik och resultatet blev att jag var uppe i hela
39 timmar, gick och la mej kl tolv på fredagen hur trött som helst!! :)
och sen på lördagen var ajg oxå hos patrik, men då gick jag hem vid halv fem kanske.. hmm
tror jag måste försöka fixa så det inte blir så sent.. xD eller att jag sover där kanske.. ^^

men nu måste jag plugga lite, kom på att jag egentligen skulle vart i gbg i torsdags för att göra
nationellaprov i engelskan. kalla mig klantig för det är jag! :)

see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0