Fredag

Gud så glad jag är att jag fick upp blogg-sidan.
Vårat internet är verkligen segt nu och kommer vara det tills nästa månad början :(
Inte skoj men det funkar iaf ibland att komma in på bloggen och lite annat.
Idag så ska jag klippa mej, det är Sanna som ska klippa mig,
 hon ska i höst gå frisörutbildning och jag som
inte är jättenoga med hur mitt hår ser ska vara en person
som hon kommer att kunna träna på, 
fast jag tror det kommer bli riktigt bra faktiskt ^^
 I TRUST HER YOU KNOW :)


Sen vet jag inte om det kanske bir ngn fest någonstans men jag får se isf.
Är inte på världens party humör precis, men det kan juh alltid ändras ^^

See ya Later // Natalie

Min profilbild 
Sanna                 Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0