Fredag

God morgon, hoppas ni har sovit gott. Själv så vaknade jag nu och fick nästan tvinga upp mig själv ur sängen.
Är hur trött som helst känns det som, men det går nog över snart.:)
Idag ska jag vara med Lisa så jag ska in till stan vid 12 och hjälpa henne plugga lite, det va väl
därför jag var tvungen att gå upp. Men kul ska vi allt ha det:)

Vakna annars upp och såg att det snöa och hade snöat hela natten.
Själv tycker jag det är skit kul när det blir så, jag har ju bestämt att jag ska åka skidor innan säsongen är slut
och hoppas det blir av bara:)

Nej nu måste jag äta frukost, platta håret och fixa resten.

Hoppas jag kan slänga in ngt inlägg senare idag, Kramar Natalie




snö, snö, snö =)

Kommentarer
Postat av: Em

mysigt med lite sno!

2009-02-06 @ 16:19:47
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Ammii

Sv. hihi ja Bill ÄR världens goaste! ;P fy för snö! ;P

































/A

2009-02-06 @ 16:52:44
URL: http://ammii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0