God Natt

Snart är det dags att sova, börjar bli lite trött även om
jag sov ganska så länge idag, har väl sovit förlänge kanske ^^
imorogn så ska jag vara med Malin och försöka hitta på ngt men innan så
kanske jag ska vara med Patrik innan han drar till tellus för att lana xD

Idag så har jag städat hos min pappa och var även förbi
solariet och solade, va riktigt skönt och det behövdes verkligen.
Sen träffade jag Emelie och kollade vad hon hade handlat i Gbg, mkt fina saker verkligen.
Sen så har jag bara vart hemma och smaskat i mej sveriges mest sålda bilar
Ahlgrens bilar xD Världens goaste bilar.

God natt och sov gott så hörs vi i morgon kramar Natalie


Gammal bild, fan jag saknar mittblonda hår xD


Kommentarer
Postat av: patrik

jag kan inte sms.a mitt grattis sms är slut:( så gå in på msn sen eller ring mej kyss:)

2009-02-12 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0