God Natt

Ja, snart är det dags för mig att sova,
är väldigt trött men är super glad att jag slipper gbg imorgon! =)
Medan pojkarna är i gbg ska jag plugga lite,
träna skulle jag tro och sen åker jag in till Lidköping för att
vara med Roberta som jag oxå kommer sova hos
för att sen åka tillbaka till skolan på onsdag,
 Fy fan va skönt att komma härifrån lite mitt i veckan,
ska när jag är i lidköping passa på att kolla lite i affärer om jag hittar ngt snyggt,,
det känns som det var tusen år sedan jag små shoppa lite.

Sen kan jag oxå berätta att Magnus Uggla var här på skolan och Svt^^
lite tufft tycker jag. Han ska oxå vara ruskigt kort enligt människorna här. :P 
Fick inte träffa han men vad jag har hört så kanske det bara var bra xD

Vi hörs Imorgon kramar Natalie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0