God Natt

Idag så va den en heldag med Lisa, vi laga Tacopajsom vart suvären och sen låg i vi min säng och bara fjanta oss ^^
Riktigt kul hade vi allt och det kommer göras om igen ;)

När vi körde hem Lisa så hämtade vi även min bror som honnit hem från Lumpen.
Han gör Lumpen i Sthlm så det är faktiskt riktigt kul att se han.
Nu ska jag kolla på en av världens bästa fimer, Master and Commander!
Vad tycker ni om den?

Imorogn blir det Falköping med Emelie då hon ska tävla i Badminton, vi åker 08.30 och hennes
sista match är 20.20 så det kommer verkligen bli en heldag, plus att vi har en håltimma på 5 timmar!
Men det blir nog bra, hörs imorgon Kramar Natalie



Kommentarer
Postat av: josefine

filmen verkar hur bra som helst. vill se!

2009-02-07 @ 01:19:50
URL: http://josefinebergmans.blogg.se/
Postat av: josefine

då måste jag ju försöka kolla på den :)

2009-02-07 @ 20:40:08
URL: http://josefinebergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0