Skolan suger!

Hallå där ni som läser, mår ni bra?
Jag mår la sådär.. Är hur jäkla piss-trött som helst
tack vare att det var Torsk-borg (gbg) idag.. Fatta att det suger.!!
Gå upp fem på morgonen och resa med tåg i två timmar för att sen plugga.
Idag så hade vi bara ett prov att göra som gick på typ 10-15 minuter, är det ens värt att åka dit då?
Min engelska lärare sa att jag skulle vara med på lektionerna en gång i veckan och ärligt så pallar jag inte det.
Fuderar på att byta gymnasium för jag ligger sjukt långt efter bara för att rektorn
 är så seg att göra så att vi oxå kommer igång och jag pallar fan inte det.
Men vi får se hur det går med det, vill juh fan ta studenten så gärna liksom.. ^^^
Men jag får se vad som händer och sker. :)

Hugs and Kisses Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0