Torsdag


God morgon och hoppas ni har sovit gott.
Jag har vaknat upp med ha hur ont som helst i nacken, och jag har ingen aning om vad jag akn ha gjort.
Det började igår under dagen och idag är det såå mkt värre!!!
Skönt att jag ska åka hem och att jag inte behöver träna, skulle nog inte klara det! :)
Annars så gick jag upp nästan nu, tydligen så måste jag stängt av larmet och vakna runt halv nio iaf.
Och när jag vaka så var det vitt ute, gud va skönt att snön har kommit, skit kul juh!
Jag ska verkligen åka skiodr någongång innan säsongen är slut, helt klart!

Ne nu måste jag nog sätta igång med att plugga, har så mkt att göra "/

Vi hörs lite senare, Kramar Natalie


En gammal bild på mig i min pjyamas ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0