Ursäkta mina inlägg ^^

TISDAG
Förlåt för att det itne vart ngn mer inlägg i måndags och igår, igår va jag i gbg.
Fick åka tåg vid 8 på morgonen som sen i Herrljunga var försenat så att jag kom lite sent till skolan..
Jag pratade med en Lärare i Engelska A som tog bara en lite stund oh se kunde
jag åka hem =S helt sjukt att bara åka dit för att få reda på lite uppgifter.
Sen så kom grabbarna och Micke, Micke skulle hämta en trampolin och eftersom
jag var klar så hängde jag emd honom och det kändes som det tog evigheter att hämta den.
Fick åka först till ett ställe, där var den tydligen inte. Sen åkte vi till ett annat ställe och dom var
100% säkra på att den stod på ställe ett så då kollade dom upp det och det tog kanske en timme.
och sen så åkte vi tillbaka till fösta stället och där hade den funnits hela tiden. -.- Typiskt!
Så vi avslutade våran "Hitta trampolinen"-resa med Donken! ;)
Senare på kvällen så dansade jag, lite kul faktiskt.
Sist men inte minst så duscha jag i en timme typ och somna direkt sen! =)

ONSDAG
Idag så gick vi upp lite tidigare, vid 8 skulle va vara uppe för att göra en kroppsmätning.
Jag har ALLTID vägt mej med kläder på och han har ALLTID mätt mig med kläder på,
ändå säger han att jag måste ta av mej allt. Och ni får ursäkta om jag är en tönt eller ngt
men han sa att om jag inte tog av mej kläderna så skulle han inte mäta mig, Fine then!!
Så jag har inte blivit mätt idag och får se när jag blir det..
VILL VERKLIGEN INTE MÄTA MIG!!
Det låter lite som att han verkligen vill att jag ska ta av mej kläderna, klart man blir lite rädd liksom.!

Aja, ska väl inte träna så mkt idag, kanske köra lite styrka under dagen för ikväll
så ska jag vara barnvakt igen åt söta lilla Freja! :)

Vi hörs senare, Kramar Natalie

Coolis ;)
Bild: Nicke Jacobsson

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0