090603


Idag har jag och Malin varit så duktiga så ^^
Vi har nämligen varit och simmat och snacka om att det känns i hela kroppen, från topp till tå!
Imorgon kommer jag verkligen bli kvar liggandes i sängen typ hela dan xD
Visst e vi stolta men kanske inte ska vara så stolta, gick till donken efter men då köpte vi inte hamburgare
utan kycklinghamburgare och mjölk, så så onyttiga va vi inte. Va och kolla hur mkt pengar vi hade kvar på
våra konton och båda vart sjukt chockade, det var fan inte bra att handla så mkt kläder igår "/
Nu blir det fan till att skaffa jobb.. men vart? finns tusan inget någonstans :(

Aja, vi forsatte ner mot Katedral och tänkte säaga hej till Palle men han hade redan slutat så
vi forstatte ner till Teglaskolan då malin skulle få reda på hur allt blir i höst men skolan och så
och sen till station och bussen hem till valhall där chaffören glömde av oss så han släppte av oss
på vägen typ 200 meter från hållplatsen O.o lite skoj va det allt kanske xD

Ska verkligen försöka städa nu, mitt rum iaf men jag har ju itne lyckats under hela veckan,
varför skulle jag lyckas nu?? ^^ hihi

Vi hörs, 

 
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0