090608

Förlåt för den dåliga uppdateringen i helgen, har inte haft tid att blogga då jag har vart med Malin och så ^^
I fredags så skulle Malin och Madsen egentligen ha myskväll men Madsen sa bestämt att han skulle börja bygga sin minibar så jag var där så länge och gjorde Malin sällskap. Vi tog varsin cider och satt och snacka hela kvällen typ
sen så vart klockan mycket och Madsen ville nog mysa med Malin så vi bestämmde oss för att dra hemmåt, men
innan det drog vi till John som hade fest för att säga hej, men dom skulle ut nästan när vi kom så vi drog hem kolla på
en film tror jag och stenslockna sen ^^

I lördags var det förfest hos Malin och Madsen sen bar det ut en bit utanför stan där det var förlovnigsfest
Jenny och Kenny, GRATTIS :) det var väldigt kul faktiskt, träffa nya människor som jag satt och snacka med hela kvällen typ, man hoppas bara att dom inte tröttnade på mej xD


och igår så hände inte så mkt, sötnos sov här hela helgen men igår va det bara en chilldag,
Vi grillade hamburgare, spelade lite buzz och guitar hero och såg på film :)
Sista filmen vi såg på var Stalingrad, vi hade hört att denverkadeså bra så vi tog en titt men jag somna ett en liten stund bara men inte för att den va dålig utan bara för att jag var så sjukt trött, patrik hade väckt mej på morgonen som vanligt.


vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0