090609

Gud så trött jag har varit idag, sov ute i Myråsen så va ju uppe vid 7 imorse och när jag kom hem tog jag ett varmt bad för sötnosen vart lite sur för att jag inte ville duscha med honom igår och spraya sjukt mycket hårspray i mott hår och massvis med hårmousse såmitt hår va ju inte vackert efter men för att reta honom så duscha jag inte med honom iaf utan bestämmde att jag skulle bada idag hemma i lugn och ro. Hade tänkt att åka till skolan idag och hälsa på, berätta om min fot att det blir operation till hösten (ska fan stämma läkaren!) men så vart det inte, medan jag väntade på att håret skulle torka så slockna jag i soffan frmaför tv:n en timme och kände bara hur min fot börja värka så då var det bara att ta smärtstillande och vila! Städa rummet lite förut, blir alltid på något sätt stökigt när Palle har sovit över och nu är det datan en stund för att senare kila iväg till Malin och leka lite under kvällen!


See ya :)



Bild från i lördags när det vart förlovningsfest ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0