090611

Torsdag idag och min syster har haft skolavslutning, jag skulle egentligen följt med men orka inte men kan stolt säga att jag var uppe vid 7 imorse bara för att gör en frisyr på henne och det vart lite "lady Gaga" med en rosett på huvudet. Jag och sötnos gich upp vid halv 11 och käka lite mat, sen vart det duschen som gällde och sen var han tvungen att lämna mej som vanligt =( han var tvungen att åka hem och byta om för ikväll blir det fest. Jag ska vara hos Malin med Becka, Tati, Mia, Jag och Malin, jag försöker även få med min kompis Emelie, det vore allt skoj ^^
sen så ska vi väl ut mot stan till museeparken där alla tydligen är idag och festar, får se vad vädret säger också, inte så kul att dra ut om det regnar, men sånt e livet. ^^
Ska sen över till coop för att handla lite ingredienser till mina underbara cupcakes ;)


vi hörs:)


Min morbrors bil som han tävlar med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0