090613

Vilken dag igår! Hur tråkigt som helast att det skulle vara regn men alla studenter var su glada så det spalade ingen roll, måste säga att man blir hur sugen som helst att ta studenten själv när man såg alla andra.. Men klarar verkligen inte att gå om tre år med små 93:or "/ så man får väl känna sig glad att människor man känner har klarat det iaf :)
Annars igår så va det ju Hanna för min del som tog studenten, min pojkväns syster. Hon va superfin och jag hade en riktigt härlig dag. Det bästa va ju nästan när man fick komma hem till Myråsen och äta exotisk planka med potatisgratäng från köttex, mums säger jag bara. Inte mycket som slår det ^^
Idag vet jag inte vad som händer, det är balen för studenterna och jag vill jätte gärna åka in och se på alla, dom kan ju va så nedrans fina så det knappt är sant, så jag hoppas sötnos vill det också =)

vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0