090616

Inatt sov sötnos hos mig och vi gick och vi hade det jätte mysigt efter att Sarah hade åkt hem, låg i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord, det var så mysigt ^^ Idag så skulle jag lekt med en kompis som heter Robin men hängde med killarna till Rampen först och sen vart det donken och sen hem till Sebbe för att kolla om Machen va vaken och alla klappa händerna för det var han :) HiHi. Killarna har ju blivit inlineskåta så dom satt typ bara vid datan och kollade in inlines sen så va Sebbe tvungen att köra Madsen till jobbet och Palle ville inte hänga med så jag åkte med för att få skjuts hem där jag är nu. Ska ta på mej lite sköna kläder för att sen dra iväg till Malin som jag ska spendera kvällen med,  vi ska troligen gå en promenad, gud så skönt!! Får även se sen om jag kanske sover i tält med lillasyster, hon ville så gärna det. :)

Ne nu måste jag fixa ordning mej, vi hörs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade det jätteroligt ^^

Dagen får vi göra om igen :)

Puss<3

2009-06-17 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0