090617

Idag har jag varit med sötnos och kommit ett steg närmare mitt körkort. Inget stort steg men jag har kollat synen och den var bra så nu ska papprena skickas in så är det kursen och sen ska jag börja köra ,köra och köra!! :) Mitt mål är att ta körkort före pojken min som fyller år i december, han har övningskört i två år typ och jag har inte kört ngt alls, förutom två gånger på skolan då jag testade. Var hur rädd som helt men nu SKA jag verkligen ta det!
Annars idag så var vi på kommunen också och hörde om jag skulle kunna få ha eget sommarcafe, och det skulle funka så nu kanske jag har sommarjobb om jag nu väljer att ha detta. Sen vart det en titt till rampen där pojkarna åkte lite, sen till mamis jobb och snacka lite. Sen åkte vi hem kolla lite grejer och nu är jag i Myråsen där jag tillbringar natten :)

Imorgon kväll kanske det blir Stockholm och träffa släkten och fira midsommar på ett underbart ställe. ska chatta lite med mamma ikväll så får vi se hur det blir, men nu ska jag vila lite, är så himla trött,

Vi hörs




Härliga Landet ^^ <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att jag inte kunde hänga med.. :( men det finns ju fler dagar <33

2009-06-18 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0