090623

Idag är det Tisdag och jag vet att uppdateringen inte är den bästa men när det väl kommer något har man något att se fram emot att läsa. Helgen har varit superkul och jag tackar verkligen alla för denna helg som jag sent kommer glömma. Jag lovade bilder men har inte haft någon ork till det men nu kan jag nog lägga in några :)
Sötnos ligger annars hemma och är sjuk så vi får se när vi ses, kanske ska träffa Malin imorgon men jag lovar iaf att jag ska ut och gå. Måste verkligen röra på mej nu!!! Sen ska jag även försöka åka upp till Sthlm, träffa släkten och bara ha hur kul som helst. Det är alltid skönt att komma bort från allt och alla ibland :)

Ne nu ska jag nog gå och sova lite, e så himla trött ♥





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0