Dags att sova!

Nu har jag ätit min kvällsmat som vart kebabtallrik och snacka om att jag är mätt. Vågar inte äta såmkt heller då jag mådde lite dåligt och spydde förut, fråga mej inte varför men jag tror det kan bero på min smärtstillande som jag var tvungen att ta förut pga min fot. Men jag mådde bättre och stack till Malin så va Becka där och vi glodde på tv och sen kom madde och vi glodde fortfarande på tv och sen kom angelika och vi glodde fortfarande på tv och sen så va det dags att cykla hem igen med en mage som fortfarande inte kändes bra och äta. Nu ska jag snart nanna då jag och Malin ska vara så duktiga så och simma imorgon. Måste vila mej så jag kommer upp ^^

See ya :)


Prillan och jag på studsmattan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0