Skövde

Resultat efter trippen till Skövde vart lite smått och gott ^^^

Hitta en bikini på lindex samt en bh :)



nya glajjor från Åhlens :)




jeans från H&M :)


En super läcker t-shirt från Carlings ♥


samt två tunna tröjor och ett vanligt svart linne från JC/Gina Tricot



Annars så hade jag tänkt att städa lite idag men så vart det inte då jag var
helt slut när jag kom hem. Va hos pappa innan då jag fick min födelsedags present :D
Blommor och fritidskort som jag kan ha i sommar nu ;)
Jag satta på Taxi och tänkte städa under tiden men somna till lite i sängen så ska försöka bli
pigg nu tils 9 typ då jag drar iväg till Malin och glor på film!

Ha de bäst  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0