090516

Lördag och sötnos sov hos mig. Han skulle till Moholm så han gick upp vid halv 9 och för att inte vara taskig mot honom så gick jag upp tillsammans med han och självklart kunde jag inte somna om så har varit uppe typ 2 timmar redan. =)
Annars igår så va det kullenfestivalen i Skara,  Lyssnade inte precis några band förutom Lasse Lindh som jag va tvungen att lyssna på när jag träffa Louise och tappa bort alla andra, men ärligt, Han va sjukt bra!! :)
Vi förfesta hos Malin och Madsen, ganska så kul i början men dom körde öl-lekar och typ de flesta vart packade redan vid åtta på kvällen ^^ Men kul va det allt xD

Sen inatt när vi skulle sova så va ju Fredrik tvungen att ringa och berätta vad son hade hänt ^^
Typiskt honom egentligen! Den lilla skrytan ;) Bilder kan komma senare idag eller imorgon! :)

Men en lyckad kväll iaf, Thanks Folks ♥


Lasse Lindh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0