090520

I måndags sov jag och Patrik  i hans husvagn  och glömde sätta på värmen.
Vaknade runt halv 5 och frös som jag aldrig tidigare har gjort..
Sötnos va vaken då så vi valde att gå in och lägga oss och snacka om att det
verkligen uppskattades :)

Annars igår så städa jag som tusan. Mormor kom och det var
verkligen roligt att träffa henne, sötnos kom oxå på kvällen och vi
käkade tacos, som jag inte gjort poå länge så det var mummsigt. ^^

Och idag så vakna jag före Palle, och den pricken ville verkligen inte vakna så
jag gick upp en stund och kolla på tv men gick sen och la mej igen och då vakna han, äntligen!!
sen ville han göra ngt så vi gick till Malin och Madsen där jag är nu, Pojkarna stack iväg och åkte inlines
så jag och Malin sitter och snackar lite om allt men speciellt om dagen i morgon då jag fyller 18 år!
Jag längtar verkligen, det kommer bli så nedrans roligt!

Vi får höras senare, känner att jag vill vara social med Malin.

See ya =)


söta Malin i hennes nya frisyr <3

Kommentarer
Postat av: Malin ;)

Söt du är <3 tvungen att lägga ut en bild på mig då xP <3

2009-05-24 @ 13:02:34
Postat av: sarah

Fint kort på Malin, snygg frisyr :D Toppwn ;P



Följ gärna min blogg :D <3

2009-05-25 @ 17:40:48
URL: http://sarahgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0