090529

idag har varit en sjukt varm dag :)
Jag och Palle hängde med till Lidköping för att hämta Lina och Palle hade varit lite klantig
och spillt chokladglass på hans t-shirt så då stack vi till Rydéns en snabbis och han handlade en ny där :)
Sen bar det av till skara och lämna linas saker, och sen till Myråsen:)
Efter det blev jag och Lina lämnade hemma hos mej för vi skulle sola medan grabbarna åkte inlines
sen så ville killarna ha en egen kväll så dom har väl druckigt lite idag skulle jag tro och stack nu till stan
för käka pizza. Jag och Lina käkade pizza förut oxå så gick vi lite på stan, hade det mysigt helt enkelt. ^^

Ne nu ska jag kolla på twilight och mysa i sängen för imorogn bär det av till Liseberg, Ska bli sjukt kul :D

Hörs imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Hej hej. Nu har jag presenterat vinnaren av armbandet från Cocoo.se. Eftersom du var en av de tävlande är du säkert extra nyfiken på vem det är? Hehe.

2009-05-30 @ 09:01:27
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0