Nu är det dags igen!

Nu ska jag verkligen ta upp bloggandet igen!
Det var verkligen ett tag sen så nu kände jag att det måste hända något.
annars under sista tiden så har det inte hänt så mkt, har varit med kompisar, pojken
och festat lite. Nu i helgen under valborg så grillade vi på ett ställe och hade mysigt
sen på fredagen var jag på raggarfest som Palles mamma och en kompis hade, jävlar
vilka mysiga bilar de fanns, sen va det hur roligt folk som helst också, Snälla och allt =)
På lördagen stack jag, lina, Palle,Sebbe, Malin, Vovven, madsen, tommy och madsens pappa till
Tidaholm på cruising, va la sådär, hade egentligen inte lust att åka allsmen hängde med iaf.
Fick ju se lite snyggabilar så ;)

Fredag: Patrik hade kul när han spegla sej i kromet på bilarna ^^


han fick sån sexig bak <3<3

Har inga bilder från dom andra dagarna men dagens outfit har jag allt ;)


Långt linne från Gina Tricot
Tunika från Lindex
Leggins från Indiska
skor från Sko punkten

sen bjuder jag på en bild på mig oxå!

Vi hörs, pussis ♥♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så söt lilla stumpan :)



Vi får börja simma snart ;) det blir bara sagt men aldrig gjort xD

2009-05-07 @ 10:24:10
URL: http://amandaahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0