Onsdag med tv och mys ^^

Idag har jag verkligen inte gjort ngt, jag ät fortfarande i Myråsen
med sötnos och hela dagen har bestått av tv tittande och en god kebabtallrik på det.
Båda har varit trötta typ hela dagen idag och min näsa rinner verkligen,
fy satan va jobbigt de e. Ska till Liseberg på lördag med en massa människor så
jag hoppas verkligen det inte bryter ut till ngt värre ör en sån dag med vännerna kan man inte missa!


Patrik ligger nere på soffan och kollar på Pippi på dom sju haven (tror den heter så)
Själv gillar jag pippa sjukt mkt men hade lust att dra mej från tv:n en stund innand et blir dags igen,
klockan 9 är det Greys Anatomy som man verkligen inte får missa, älskar verkligen det programmet ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0