Haha inga nya tag här inte :)

Haha, jag vet att jag suger på att uppdatera men nu jäklar fick jag ny energi när min kusin sa åt mej att skriva :)
igår hade jag en trevlig kväll med kusin och vinglas och sen åkte jag vidare till Sandra och henns kompis Ida, hade superkul! Drack lite vin och bara prata på som tusan. Nu idag har jag jobbat lite, varit lite halvt bakis kanske och sen så sitter jag äntligen hemma framför datan och pratar medminälskling :)

E också super sugen på thai mat och hoppas på att mami kanske vill bjuda på det ^^
men nu ska jag vila lite och försöka klura ut hur jag ska göra med allt..

Hoppas du e nöjd nu kristina ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajjemen, nu blev jag nöjd. Men nu får du se till att uppdatera utan att jag behöver säga till i fortsättningen :)

2010-08-14 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0