Måndag

Nu är jag äntligen hemkommen från Sthlm, kom hem igår men sov nästan på direkten!
Det har varit en helmysig helg med Martin och helgalen med släkten. Jag jobbade som sevitris/bartender under lördagkvällen och snacka om att det blev sent, halv 5 va jag hemma hos martin som väntat hela natten på mej! ♥ Det va rodeo, god mat, jag som gjorde efterrätten, bra musik och mycket mycket alkohol! Men hale kvällen va allt lyckad!!
Idag så har jag varit så duktig tillsammans med Malin och varit iväg och simmat, skönt var det och helst slut va jag också, och sen bara tagit det lugtn.Klockan börjar bli mkt och snart är det dags att sova, hoppas ni haft en härlig helg och sov gott!

Bilder ifrån helgen, Pias 50års fest!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0