Onsdag

TISDAG:
Hann inte skriva igår för va så jäkla trött när jag kom hem från Göteborg med Malin. Malin fickade sina ögonbryn hos en sån där som gör så att dom sitter och sen så vart det en mysig dag med shopping, lite lunch på BK och att bara komma bort från Skara och se Göteborg. Hoppas man kan göra det en annan gång ^^  Självklart så fick jag med mej lite hem oxå, köpte ett par jeans, ett par leggings och lösnaglar. Lösnaglarna gick väl sådär att sätta på, men längre naglar har jag allt nu :)







ONSDAG:
Idag har jag varit i skolan och haft en 10 minuters lektion, kändes inte värt alls. Men fick även lite annat gjort då. Jag va på den nya vårdcentralen och skrev in mej där, fick en tid idag för mitt ärr och tyvärr så sa dom att jag måste ringa kss för att troligen är det inflamation i ärret och måste du skära upp en lite liten bit så dom akn fixa det. Trodde verkligen allt var bra med foten, emn ne så är det verkligen inte!! Så ska nu kolla upp nummret till Kss och rings dom imorgon och boka tid! Fort som fan ska det gå också, pallar inte att vänta nu när jag har väntat från -08!

Ne nu ska jag och kusinen snart och till mamma och kolla en snabbis om man hittar ngt, jo köpte ju faktiskt en jeansskjorta idag det var en Levis för 150:-. det kallar jag för ett kap!

Ha det bra så länge så höres vi!

Mit ärr, ser rätt hemskt ut tkr jag!



Den nys skjortan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0