Onsdag

Trevlig Onsdag på er!

Hoppas allamår bra och har det gött idag, själv så känner jag mig väldigt glad just nu. Har ingen aning om varför men kanske det kan bero på att jag imorogn åker upp till Sthlm och träffar killen som jag nu saknar så mycket så. Jag väntar på svar från en kärar vän att hon ska svara på om man kan komma på en kaffe samt ta hem min bikini som legat där ett tag nu, inte lätt att va glömsk ska ni veta!! Solning kommer det också bli, eftersom den riktiga solen inte har visat sig på år och dar fejkar jag min bränna nu, känns ändå hemskt att det är under sommaren som man solar solarium, men shit the same, måste va läcker som bartender ;D

Men nu måste jag fixa allt, håller även på att virka lite inför festen och måste tvätta så jag har kläder och så.. Men nu vart det stressigt ha det bäst så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0