Söndag

God eftermiddag!
Igår åkte jag och Malin en sväng till Lidköping och att festa och vi va i stadsparken och lyssnade även på
Melissa Horn som uppträdde. Nog att vi inte lyssnade på henne så mycket, men hon va faktiskt ganska så bra, härliga låtar om inget annat! Nu idag sov man till ett och mådde så som man förtjänade. men en Härlig kväll hade vi allt, träffade Malins kusin och hängde på han och Hans kompisar på efterfest och hade sjukt kul, även om jag och Malin glömde våra kameror hemma så vart det en lyckad kväll som MÅSTE göras om, så är det bara :)

Idag har jag ringt min mormor och mosters fru om boende i Sthlm, dom vet inte riktigt än och ska fundera
men jag håller tummarna och hoppas på det bästa. Blir det så att jag inte kan bo där så ska jag troligen börja
på barn och fritid här i Skara, men något bra kan ju hända i livet tycker jag!


Snart blir det duschen sen en sväng till Malin, dricka lite kaffe och prata som vanligt!

Hoppas eran dag har varit bra och försätter så, vi hörs!!


Från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0