Tisdag!

God morgon!
Idag känns det som att det kommer vara en seg dag, jag är precis nyvaken och idag MÅSTE jag verkligen städa!
Det var egentligen meningen att jag skulle stigit upp runt tio, men är men seg så är man ^^
Nu har jag ätit en smabb frukost och ska snart ringa och boka tid åt mami hos frisören så hon blir fin tills Pias fest på lördag! Jag hoppas även på att min kusin kommer vakna till så kanske man kan virka lite med henne, och så kanske mana får hjälpa mami, ska rensa min garderob idag, då vet ja någon som blir glad iaf!!
Idag ringde även nåon som vill ha en utav våra kattungar, är det någon annan som är intresserad så finns det två tjejer kvar!  Nu måste jag fixa ordning mej och köra igång!!

Ha en bra dag!




Våran lill-kille som försvinner imorgon ^^


Och våra små söta flickor som vi har kvar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0