2 Mars-10

Vad är oddsen för att man ska bli sjuk 4 dagar innan man åker till Thailand egentligen?
Jag lovar att jag säkert kommer vara sjuk när vi åker och det gör inte flygresan bättre precis,
åh jag håller tummarna så hårt det bara går för att jag ska bli bra och att det inte ska bryta ut till ngt stort!
Känns så oerhört tråkigt att detta skulle hända nu. Skulle egentligen hängt med Malin till Lidköping och så skulle vi kollat runt lite och hon skulle skällt ut lärarna på skolan och så ;D Men ne, nu får man vara hemma hela jävla dagen och jag är så fruktansvärt sugen på snabbmakaroner med ketchup men inte fan kan jag gå och köpa de.
Det är ju ingen annan hemma heller som kan köpa de, supertråkigt!!
Ne nu ska jag äta lite frukost och se om den stannar i magen eller inte!

Ha det bra, pussen hej!! ♥


Bild från Usa -10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0