3 Mars -10

God morgon! jag har precis ätit lite makaroner och ska snart dra igång med städningen och även baka Kladdkaka för lilla sandra kommer och besöker sjuklingen i detta hem. Vi har inte träffats på ett tag nu så Mys kommer det garanterat bli ^^ Annars är det bara tre dagdar kvar tills jag åker till Thailand, är faktiskt inte så sugen på att följa med då det har hänt ltie saker så jag får se, tror inte det är en ombokningsbar biljett så får väl följa med och ha fett tråkigt där nere..  Men lite glad är jag idag för att Idag börjar äntligen nya säsongen av Greys anatomy! Är det någon annan än jag som har saknat de så jag nästan har dött, gäller at ha tv:n ikväll bara, annars så får jag väl kolla på datan imorgon lr ngt :)


Ne nu måste jag sätta igång så jag får något gjort och även hinner vila innan Sandra kommer!


Kramkalas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0