5 Mars -10

Gomorron gomorron! Hoppas allt är bra med der, idag är det en kall men ändå fin dag och det finns SÅ jäkla mkt att göra! jag saknar även pengar och kläder som mina kompisar inte har kommit med och blir så jäkla besviken när man lånar ut saker och inte får tillbaka dom, speciellt när dom vet att jag ska åka och så..
Så denna dag blir sjukt jobbig, jaga kompisarna och fixa det som jag har kvar! Längtar tills man kan andas ut riktigt :) Men jag ser verkligen inte fram emot flygresan imorogn,kommermå så dåligt så det inte e sant. Som tur är så har jag fått insomningstablett utav mormor så jag hoppas jag sover gott på planet och inte behöver springa till toan hela tiden ^^ Ne nu måste jag sätta igång med alla saker, ha en härlig dag!


kramkalas♥



Saknar Usa så sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0