Dags att sova och Må Bra!

Klockan börjar bli sent och det börjar bli dags att sova, jag SKA må bättre imorgon för jag ska med Malin till Lidköping imorgon. Jag MÅSTE även till banken för att fixa pengar så att jag har pengar till Thailand.
Jag har i stort sett packat klart allt, ska bara bestämma om jag ska ha med mej två par högklackade eller ett par... Får fundera på det lite grann :) annars idag så har jag städat, tvättat, tatt de lugnt och lagat mat.
Sedan bar det av till Pemelie då jag kände mej lite bättre och mår fortfarande bättre faktiskt! Det vart nybakade chokladmuffins med hallon i och juice till det, och vad passar inte bättre än Simpsons och sedan dom desperata hemmafruarna :D


Nu ska jag nanna och komma upp tidigt imorgon!

Sov gott, Kramkalas♥


Vilka skor ska jag ta med, båda eller ett par?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0