Imorgon smäller det!

Imorogn är det Thailand som gäller, eller aa flyget till Thailand kanske man ska säga! Vi åker från Skara imorgon bitti upp mot sthlm och ska på ett hemligt möte först och sen äta mat med släkten och sen ut mot Arlanda då man får vänta i två dryga timmar..!! -.- kanske kommer det går snabbare då släkten e med och vi får väl göra det så roligt som möjligt och sen så har ju jag min älskade Ipod som kommer vara min räddning under flygresan skulle jag tro! idag så har det varit väldigt stressigt men det har gått bra, allt är packat.. tror jag! Ne nu måste jag gå och kolla vad jag har glömt, för inte glömma något viktigt för då vet jag inte vart jag tar vägen!

Men plattången har jag med mej iaf och nu ska jag baka kladdmuffins till bilen imorgon xD

ha det skönt i kalla Sverige, ska försöka hitta en data och uppdatera där nere!

Kramkalas ♥




hade lite tråkigt så lite underbara bilder ni kan roa er med ;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0