Mot Stockholm!

Snart är det dags att sätta sig i bilen och åka mot Stockholm. Vi ska åka till min morbror först och sen tror jag vi ska påmöte i Globen och sen ska vi ta en bit att äta hela släkten och sen bär det av mot Arlanda! Vi har tur som åker nattflyget ner till Phuket där vi ska bo på ett mysigt litet hotell i bungalows i Karon Beach!
Vi väntar i stort sett bara på min sjukt sega bror som inte kommer upp ur sängen någongång! Vill bara sätta mig i bilen och sova lite, har även bakat kladdmuffins. Gjorde dom si sådär runt ett tiden inatt xD
älskar att baka på kvällen och ta efterrätt efter frukosten ^^

Nu måste jag plocka upp lite nålar så vi höres!
Kramkalas♥







Kommentarer
Postat av: caroline

Snygg blogg!! Titta gärna in hos mig lite ;)

2010-03-10 @ 20:49:05
URL: http://carolinefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0